Regulamin

Kwiaciarnia internetowa znajdująca się pod adresem https://kwiaciarniaewa.augustow.pl/ prowadzona jest przez firmę Kwiaciarnia „Ewa” Ewa Bogala z siedzibą przy ul. Żabia 1, 16-300 Augustów, identyfikująca się numerami NIP 846-124-90-26 oraz REGON 790298921.

1. Kwiaciarnia Ewa prowadzi sprzedaż przesyłek kwiatowych i upominków za pośrednictwem sieci internet. Zamówienia przyjmowane są za pośrednictwem strony internetowej www.kwiaciarniaewa.augustow.pl, mailowo lub przez telefon.
2. Dostawy kwiatów i upominków realizowane są na terenie Augustowa i okolicy w promieniu do 50 km.
3. Opisy i zdjęcia produktów są własnością firmy Kwiaciarnia Ewa lub zostały przekazane w użytkowanie przez partnerów kwiaciarni.
4. Wszystkie ceny prezentowane w serwisie www.kwiaciarniaewa.augustow.pl zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia.
5. W przypadku doręczenia kwiatów i upominków w okolice Augustowa, kupujący ponosi również opłatę za doręczenie. Koszt dostawy liczony jest w procesie składania zamówienia według następującego wzoru: odległość miejsca doręczenia od Augustowa * stawka za 1 km.
Stawka za 1 km wynosi 3 zł.
6. Wszystkie doręczane produkty są towarami wolnymi od wad.
7. Kwiaciarnia Ewa zapewnia doręczenie kwiatów i upominków w 24 godziny. Szczegółowa data i godzina doręczenia zostaje wybrana przez Klienta w procesie składania zamówienia.
8. Jeżeli kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem, zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informacje o przesyłce kwiatowej oraz adresie Kwiaciarni. Jeżeli odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, realizacja zamówienia zostanie wstrzymana. Zamówienie będzie musiało zostać złożone ponownie i opłacone w pełni przed ponownym doręczeniem.
9. Kwiaciarnia realizując zamówienie może skontaktować się telefonicznie z odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że zamawiający nie wyrazi zgody na kontakt Kwiaciarni z odbiorcą w treści zamówienia.
10. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy klienta, np.: podania błędnego adresu, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia itp., Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo obciążenia klienta kosztami tych produktów oraz dostawy. Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy, braku pozytywnej autoryzacji płatności zamawiającego lub nieobecności odbiorcy pod podanym adresem.
11. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu i weryfikacji płatności przy wykorzystaniu jednej z akceptowanych form płatności.
12. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać telefonicznie lub przez e-mail, na co najmniej 24 godziny przed terminem doręczenia.
13. Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Inne w ciągu 14 dni od daty doręczenia.
14. W przypadku samych upominków Kwiaciarnia nie ponosi odpowiedzialności za termin odbioru przesyłki przez Odbiorcę.
15. Kwiaciarnia Ewa zastrzega sobie możliwość odmowy zrealizowania zamówienia w przypadku braku możliwości doręczenia zakupionego produktu lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. W takim przypadku kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
16. Kwiaciarnia Ewa zastrzega sobie prawo do wykorzystywania podanego podczas procesu składania zamówienia oraz rejestracji konta adresu e-mail w celach marketingowych własnych produktów, o ile klient wyraził na to zgodę. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.
17. Kwiaciarnia Ewa nie ponosi odpowiedzialności za nie dostarczenie wiadomości sms z potwierdzeniem dostawy z winy operatorów telefonii komórkowej.
18. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
19. Regulamin określa zasady zakupów w https://kwiaciarniaewa.augustow.pl/. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

Co sądzą o nas nasi Klienci?

Szybko sprawnie, zamówienie złożone po 22 w sobotę, kwiatuszki dotarły następnego dnia w niedzielę. Bukiet za 149 zł okazał się bardzo dużym bukietem w koszyczku, odbiorca zachwycony. Pełne zadowolenie w szczególnosci za realizację w weekend z dnia na dzień.

Barbara

Kwiaty ZAWSZE świeże!! Co jest wyjątkiem w porównaniu do innych augustowskich kwiaciarni 🙂

Magdalena

..Jestem pod wrazeniem…PIEKNA Wiazanka okolicznosciowa (pogrzeb), profesjonalna pomoc w zlozeniu zamowienia, przesympatyczna obsluga , ekspresowy wrecz czas realizacji i konkurencyjne ceny w porownaniu do innych kwiaciarni ! BRAWA dla Wlascicielki Kwiaciarni i Pan tam pracujacych.👏 👏👏
GORACO POLECAM!!!

Elzbieta, Manchester UK